Створення контенту для інформаційного сайту
- Типізація контенту
- Підготовка сторінок та статтей
- Створення блоків
- Налаштування пагінації
- Організація рубрик/тегів/таксономій
- Організація меню
- Переклад контенту
- Обробка візуального та мультимедійного контенту
- Верстка матеріалів на HTML і CSS
- Теми оформлення сайту і їх налаштування
- Додаткові візуальні елементи (логотип, фавікон, слайдери)
Інтеграція сайту із соціальнии мережами
- Можливості та переваги соціальних мереж
- Основні соціальні мережі та особливості їх аудиторій
- Створення, налаштування й керування обліковими записами підрозділів в соціальних мережах
- Планування, створення й керування контенту для соціальних мереж
- Залучення аудиторії та організація комунікації із користувачами
- Статистика, показники, аналіз результатів діяльності в соціальних мережах
- Кампанії та планування кампаній
- Модулі/плагіни соціальних мереж
- Особливості роботи із:
- Telegram
- Google business
- Tiktok
- YouTube
- Інше мережі
- Використання мережевих застосунків/месенджерів для налагодження комунікації із користувачами.
Пошукова оптимізація
- Термінологія, технологія та методологія вебометрії, рекомендації щодо зростання вебометричних показників
Джерела вебометричних даних. Агрегатори вебометричних даних. Установка плагінів SEO. 1 тест; 1 заняття - Методи та ризики оптимізації, види SEO, тест для оцінки якості сайту, перенесення сайту, способи просування сайту
Оцінка сайту з використанням аналітичних систем вебометричних даних.2 тест; 2 заняття - Принципи роботи пошукових систем, рекомендації та фактори ранжування Google
Створення облікового запису на ресурсах для веб-майстрів. Реєстрація сайтів 3 тест; 3 заняття - Внутрішня та зовнішня оптимізація сайту: аудит перед просуванням, правила та способи проведення оптимізації, тексти, посилання, сайт, сторінки, ранжування, регіональність
Аналіз вмісту та структури сайту. Створення карти сайту. Аналіз коду сайту. Перевірка robots.txt + 4 тест; 4 заняття - Оптимізація та просування під різні типи запитів, види пошукових запитів, статистика запитів від пошукових систем Робота із Google webmaster tools. Засоби GWT для оптимізації сайту.
- Просування пошукових запитів, оцінка конкурентності запиту, переваги просування сайту за НЧ
Аналіз конкурентів. 5-6 тест; 5-6 заняття - Підбір ключових слів. Оцінка конкурентності пошукових запитів. Підбір ключових слів для просування сайту, карта дій для складання семантичного ядра, заповнення мета-тегів, принципи складання семантичного ядра, класифікація ключових слів та типові помилки підбору, проектування семантичного ядра великого проекту
Складання семантичного ядра сайту. Формати метаданних. Підготовка метатегів сайту. Складання структури сайту на основі семантичного ядра. 7 тест; 7 заняття - Методи наповнення сайтів якісним контентом, вплив контенту на ранжування, перехід від “мертвого” сайту до постійно оновлюваного, Підготовка контенту за допомогою основних методів наповнення сайту (копірайт, рерайт, сінонімізація, переклад, скан-копія). Відслідковування індексації окремої публікації. 8 тест; 8 заняття
- Проблема копіювання контенту, підвищення релевантності сторінок та оптимізація контенту сайту, оптимізація текстів під пошукові системи, роль контенту у просуванні сайту, ризик переоптимізації, правила контент-маркетингу, синоніміальна оптимізація, негативні фактори сприйняття контенту та причини падіння трафіку
Сервіси перевірки оригінальності контенту. Засоби захисту від несанкціонованого копіювання. Унікалізація контенту. 9 тест; 9 заняття - Юзабілиті сайту, підвищення конверсії вхідних сторінок, ключові фактори оптимізації сторінок сайту, правила створення оптимального контенту, проблема дублювання контенту, концептуальні проблеми сайту, “довершено” оптимізована сторінка Створення і публікація ідеальної сторінки. 10 тест; 10 заняття
- Помилки пошукової оптимізації: найбільш розповсюджені помилки вебмастерів, технічні помилки оптимізації сайтів, переоптимізація сайту, ризики попадання під фільтр пошукових систем
Рекомендації покращення html Google webmaster tools. 11 тест; 11 заняття
Забезпечення надійної та безперебійної роботи сайту
- Основні cms та особливості роботи із ними
- Підбір модулів/плагінів
- Коди стану HTTP
- Налаштування https
- Процедура дій при підозрі на зовнішнє втручання