PageRank — алгоритм оцінки значимості веб-сторінок за допомогою розв'язання систем лінійних рівнянь. Замість прямого підрахунку кількості посилань PageRank інтерпретує посилання сторінки A на сторінку Б як голос сторінки A на користь сторінки Б. Після цього PageRank оцінює рейтинг сторінки відповідно до кількості отриманих голосів.
PageRank також враховує значимість кожної сторінки, що отримала голос, адже голоси деяких сторінок є важливішими, і відповідно до цього підвищується значущість сторінки, посилання на яку вони містять. Важливі сторінки отримують більш високу оцінку PageRank і відображаються на перших позиціях результатів пошуку. (http://uk.wikipedia.org/wiki/PageRank)
PageRank присвоюється кожній сторінці веб-ресурсу (чисельне значення від 0 до 10). Якщо говорять про PageRank сайту, то зазвичай мається на увазі PageRank його головної сторінки. Високий PageRank не збільшує трафік на сторінки, але він піднімає сайт у видачі та допомагає йому боротися з конкуруючими сайтами, які мають менший PageRank. Отримання високого рівня PR є однією з цілей пошукової оптимізації. Найнадійніший метод досягнення цієї мети: біла оптимізація, відмінний унікальний контент. (http://igroup.com.ua/seo-articles/pagerank-pr/).
Рейтинг Webometrics
Рейтинг Webometrics не враховує показник PageRank.
Рейтинг сайтів КПІ
Рейтинг сайтів факультетів/інститутів та кафедр включає показник PageRank, так як він відображає авторитетність сайту, його якість та ступінь довіри до ресурсу.
Перевірити PageRank
Check Page Rank of your Web site pages instantly: |
This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service |
Фактори, які можуть впливати на PageRank
На показник PR впливає посилальна маса з інших сайтів. Чим вищий PR сайтів, що посилаються, тим більше ймовірність, що Ваш сайт незабаром збільшить дані показники.
- Зовнішні посилання на сайт та їх якість
- Оригінальний та актуальний на даний момент контент
- Помилки, визначенні Google Webmaster: www.google.com/intl/ru/webmaster/
- Якість оформлення мета тегів та іншої службової інформації сайту
- Наявність сайту в мережевих каталогах та архівах
- Відсутність прихованих посилань або текстів, які не мають відношення до вашої веб-сторінки, прихованих за допомогою CSS або іншим чином.