Команда аналітичного центру CEDOS випустила черговий рейтинг прозорості українських університетів. Автори ставлять за мету привернути суспільну увагу до проблеми комунікації українських університетів з абітурієнтами і студентами, а також заохотити університети до більш ефективної та прозорої інформаційної політики, зокрема на своїх офіційних сайтах.
Дослідження проводилося протягом лютого-липня 2016 року методом контент-аналізу інформації, оприлюдненої на офіційних сайтах університетів їхніх факультетів та кафедр, та відповідей на інформаційний запит. Було обрано 6 складових (індикаторів), за якими виставлялись оцінки: адміністративна, фінансова прозорість, стратегічний план розвитку, інформація про можливості працевлаштування для випускників, інформація про можливості міжнародного обміну та інформування про зміст навчання. Ці складові були поділені на понад 40 окремих параметрів, які детально описані у методології. CEDOS свідомо не публікували цьогорічний рейтинг під час вступної кампанії, щоб не впливати на вибір абітурієнтів, адже на сьогодні не мають підтверджених даних про кореляцію між наповненістю сайтів ВНЗ та рівнем якості освітніх програм у цьому ВНЗ. Хоча вони пов’язують інформативність сайтів із створенням необхідних умов для забезпечення якості освіти.
КПІ покращив свої позиції у порівнянні із попередніми роками, і в 2016 році обійняв друге місце, пропустивши вперед Києво-Могилянську академію.