Робота із GWT
https://www.google.com/webmasters/tools/home
- знайти найбільшого донора посилань на сайт
- завантажити список анкорів на сайт
- визначити середню позицію сайта у пошукових видачах за останні 90-то днів
- знайти максимальну кількість хітів (кліків) із США за останній місяць
- завантажити дані індексації сайту за останній рік
- визначити середній час завантаження сторінки
- при наявності не знайдених сторінок, визначити джерела помилок і способи їх виправлення
Ключові слова
Написати список із 20-ти ключових слів
Ключове слово / Цільова аудиторія | абітурієнти | співробітники кафедри | ... |
кафедра | х | х | х |
*** | |||
*** |
Сприйняття сторінки результатів пошуку користувачами - https://googleblog.blogspot.ru/2009/02/eye-tracking-studies-more-than-me...
https://www.google.com.ua/trends/
https://twitter.com/tweetbeep
Отримати пошукові запити Google
https://www.google.com/webmasters/tools/home
«Search Traffic» — «Search Analytics»
Отримати пошукові запити Yandex
https://beta.webmaster.yandex.ru
«Поисковые запросы» — «Статистика» — «Популярные запросы»
Отримати пошукові запити сайту - з інструменту "пошук по сайту"
Порівняти підібрані ключові слова та пошукові запити.
Підбір слів по Google AdWords - https://adwords.google.com/ko/KeywordPlanner
Статистика ключових слів - https://wordstat.yandex.ua
Пошук ключових слів, які використовуються при пошуку в Google - http://keywordtool.io
Вага ключових слів збільшується, якщо вони містяться в:
- заголовку title
- словах, виділених жирним шрифтом або курсивом: заголовки h1-h6, теги <strong>, <th>, <em>, <mark>
- URL сторінки: http://kpi.ua/zgurovsky
- мета-тегу keywords в
- <Meta content = 'до_10_ключевих_фраз_через_кому' name = 'keywords' />
- атрибутах alt та title в картинках.
- анкорах посилань з внутрішніх і зовнішніх сторінок та атрибутах alt та title.
- анкорах посилань на внутрішні сторінки. Це покаже пошуковим системам, що користувач зможе отримати додаткову інформацію на сайті по даному запиту.