PageRank

PageRank — алгоритм оцінки значимості веб-сторінок за допомогою розв'язання систем лінійних рівнянь. Замість прямого підрахунку кількості посилань PageRank інтерпретує посилання сторінки A на сторінку Б як голос сторінки A на користь сторінки Б. Після цього PageRank оцінює рейтинг сторінки відповідно до кількості отриманих голосів.

PageRank також враховує значимість кожної сторінки, що отримала голос, адже голоси деяких сторінок є важливішими, і відповідно до цього підвищується значущість сторінки, посилання на яку вони містять. Важливі сторінки отримують більш високу оцінку PageRank і відображаються на перших позиціях результатів пошуку. (http://uk.wikipedia.org/wiki/PageRank)

PageRank присвоюється кожній сторінці веб-ресурсу (чисельне значення від 0 до 10). Якщо говорять про PageRank сайту, то зазвичай мається на увазі PageRank його головної сторінки. Високий PageRank не збільшує трафік на сторінки, але він піднімає сайт у видачі та допомагає йому боротися з конкуруючими сайтами, які мають менший PageRank. Отримання високого рівня PR є однією з цілей пошукової оптимізації. Найнадійніший метод досягнення цієї мети: біла оптимізація, відмінний унікальний контент. (http://igroup.com.ua/seo-articles/pagerank-pr/).

Рейтинг Webometrics

Рейтинг Webometrics не враховує показник PageRank.

Рейтинг сайтів КПІ

Рейтинг сайтів факультетів/інститутів та кафедр включає показник PageRank, так як він відображає авторитетність сайту, його якість та ступінь довіри до ресурсу.

Перевірити PageRank

Check Page Rank of your Web site pages instantly:



This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service

Фактори, які можуть впливати на PageRank

На показник PR впливає посилальна маса з інших сайтів. Чим вищий PR сайтів, що посилаються, тим більше ймовірність, що Ваш сайт незабаром збільшить дані показники.

  1. Зовнішні посилання на сайт та їх якість
  2. Оригінальний та актуальний на даний момент контент
  3. Помилки, визначенні Google Webmaster: www.google.com/intl/ru/webmaster/
  4. Якість оформлення мета тегів та іншої службової інформації сайту
  5. Наявність сайту в мережевих каталогах та архівах
  6. Відсутність прихованих посилань або текстів, які не мають відношення до вашої веб-сторінки, прихованих за допомогою CSS або іншим чином.

Scholarly Lite is a free theme, contributed to the Drupal Community by More than Themes.