Методологія / індикатори рейтингу

Методологія / Methodology

Рейтинг Веб або Webometrics є найбільшим Академічним рейтингом вищих навчальних закладів. З 2004 року кожні шість місяців Cybermetrics Lab (Іспанської національної дослідницької ради, CSIC) публікує незалежний, об'єктивний, вільний, відкритий науковий рейтинг для надання надійної, багатовимірної, оновленої і корисної інформації про стан університетів з усього світ, на основі їх веб-присутності і впливу - http://webometrics.info/en/Methodology

Параметри рейтингу Webometrics (2017/2):

Transparency (Прозорість)

Показник Openness/Transparency (відкритість/прозорість) – сума показників цитованності 10 персональних профілів кожного університету за даними університетського профілю Google Scholar Citations за виключенням лідера. Вага: 10%.

MajesticSeo

Majestic SEO - британська комерційна компанія, яка обстежує і картирує (мапує, описує, maps) Інтернет, підтримуючи найбільшу в світі базу даних посилальної інформації. Фахівці в галузі пошукової оптимізації, соціальних мереж, керівники філій підприємств та фахівці з маркетингу в Інтернеті використовують цю карту Інтернету в самих різних цілях, пов'язаних з присутністю в мережі, включаючи нарощування посилань, управління репутацією, збільшення трафіку на веб-сайтах, для аналізу конкуренції і моніторингу новин.

Google Scholar

Google Scholar — вільна доступна пошукова система, яка індексує повний текст наукових публікацій всіх форматів і дисциплін. Дата виходу бета-версії — листопад 2004 року. Індекс Google Scholar включає в себе більшість рецензованих онлайн-журналів Європи та Америки найбільших наукових видавництв.

Індексація сайту / Google індекс

Індексація сайту - обхід роботами пошукових систем сайтів, і внесення їх до бази пошукових машин. Інформація про сайт і про сторінки сайту (посилання, зображення, тексти, відео та інше ...) заноситься у бази пошукових систем і стає доступною для користувачів пошукових сервісів.

ТИЦ - тематический индекс цитирования

Тематичний індекс цитування (ТІЦ) визначає «авторитетність» інтернет-ресурсів з урахуванням якісної характеристики посилань на них з інших сайтів. Цю якісну характеристику Яндекс називає «вагою» посилання. Розраховується вона по спеціально розробленому алгоритму.

Pages

Subscribe to Методологія / індикатори рейтингу

Scholarly Lite is a free theme, contributed to the Drupal Community by More than Themes.